نماینده دزفول در مجلس : پس از رایزنی و تلاش‌های صورت گرفته، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستا‌های محروم دزفول جذب شد.

به گزارش آماج خبر، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، پس از حضور در مناطق حاشیه‌ای و روستایی شهرستان دزفول، نبود آب آشامیدنی مناسب را از مهم‌ترین مشکلات این مناطق دانست و افزود: اقدامات عملی بسیار خوبی در این راستا انجام شده و تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل چندین روستا رفع شده است.

 

سید احمد آوایی افزود: پس از سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی به روستا‌های محروم استان اختصاص یافت که بلافصله برای جذب این اعتبارات نامه‌ای به رئیس بنیاد مستضعفان ارسال و به تشریح مشکلات روستا‌های شهرستان دزفول پرداخته شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستا‌های محروم شهرستان دزفول درخواست شد که درنهایت پس از رایزنی و تلاش‌های صورت گرفته با این درخواست موافقت و اعتبار مورد نظر جذب شد.

 

وی افزود: مقرر شده روستا‌های هدف با اولویت بندی شناسایی و معرفی شوند تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم شهرستان دزفول باشیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده