به گزارش آماج خبر، جشن‌های ویژه چهل و چهارمین بهار آزادی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مرکز چهارمحال و بختیاری از چهارراه بازار شهرکرد به سمت مصلای امام خمینی(ره) مرکز استان آغاز شد.
در اردل نیز راهپیمایی از گلزار شهدا آغاز و به سمت حسینیه شهدای این شهر ادامه دارد و برنامه راهپیمایی در بروجن از میدان شهرداری به سمت روضة‌الشهداء در حال برگزاری است.
راهپیمایان در شهر بِن نیز از مسجد جامع این شهر آغاز و به سمت گلزار شهدا ادامه می دهند و راهپیمایی ۲۲ بهمن در خانمیرزا نیز از میدان امام حسین(ع) شهر آلونی به سمت دبیرستان ارشاد است.
این راهپیمایی در سامان از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت حسینیه صاحب‌الزمان(عج) برپا شده است و مردم فارسان راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت میدان ۲۲ بهمن این شهر آغاز کردند.
در فلارد نیز راهپیمایی از ورودی شهر مالخلیفه به سمت گلزار شهدا و در کیار نیز از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شلمزار به سمت مسجد امام حسین(ع) در حال برگزاری است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در کوهرنگ نیز از مقابل مسجد جامع شهر چلگرد به سمت سه‌راهی فرمانداری سابق و راهپیمایی لردگانی‌ها از چهارراه بسیج به سمت مصلای اولی‌الامر(ع) در حال انجام است.