مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان : آمادگی لازم برای تخلیه و بارگیری کالا‌ها در بندر امام خمینی وجود دارد.

به گزارش آماج خبر، امید جهان نژادیان در خصوص مساله انبارش کالا در بندر امام خمینی اظهار کرد: کشتی‌هایی که در لنگرگاه بندر امام خمینی معطل هستند باید تامین ارز موردنیاز برای پرداخت هزینه‌های آن‌ها انجام شود تا بتوانند وارد اسکله شوند و نسبت به تخلیه و بارگیری آن‌ها اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در خصوص تخلیه و بارگیری کالا‌ها در بندر امام خمینی وجود ندارد، افزود: مشکلات اسنادی و ارزی وجود دارد که باید نسبت به حل آن‌ها از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی و مرکز اقدام شود.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تعامل و ارتباط بسیار خوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و جای هیچ نگرانی در خصوص تخلیه و بارگیری کالا نیست، اما مرکز باید در خصوص حل مشکلات اسنادی و ارزی اقدام کند.

 

جهان نژادیان عنوان کرد: مشکلی تامین ارز مورد نیاز کشتی‌های مستقر در لنگرگاه بندر امام خمینی یک مشکل ملی است و امکان حل آن از سوی استان وجود ندارد. در این زمینه، اما آمادگی کامل در خوزستان برای تخلیه و حمل کالا وجود دارد.

 

وی ادامه داد: هر کشتی که مشکل اسنادی و تامین ارز نداشته باشد و در اسلکه پهلودهی شود بدون هیچ مشکلی تخلیه و کالای آن به مقاصد مورد نظر حمل می‌شود.

 

  • نویسنده : محمد خرم زاده