شبکه آرناب هند در یکی از مناظرات خود به موضوع جنگ اوکراین و روسیه پرداخت. مجری این شبکه در واکنش به اظهارات کارشناس آمریکایی حاضر در مناظره که در مورد نقش هند در این جنگ سخن گفته بود گفت: هند به هندی‌ها فکر می‌کند و این شما هستید که اوکراینی‌ها را به هچل انداختید.

به گزارش آماج  خبر به نقل از خبرگزاری فارس، روز قبل میزگردی در یکی از شبکه‌های هندی پیرامون اوکراین برگزار شد که در آن کارشناسان مختلف بین‌المللی حضور داشتند. دکتر مرندی نیز از ایران در این برنامه به ارائه نظراتش پرداخت.

در میان این گفتگو کارشناس آمریکایی حاضر در برنامه به موضوع هند و نقش این کشور در این جنگ می‌پردازد که با پاسخ مجری هندی مواجه می‌شود.

 

 

 

این مجری خطاب به کارشناس آمریکایی می‌گوید: هند‌‌ی‌ها به فکر هند خواهند بود. هند به دنبال تأمین منافع هند است و اقتصاد ما با سرعتی ۳ تا ۴ برابر اقتصاد آمریکا دارد رشد می‌کند. آمریکایی‌های بیشتر و بیشتری زیر خط فقر زندگی می‌کنند و نمی‌توانند از مخارج خود بربیایند و روز به روز وضع اقتصادی هندی‌های بیشتری بهبود پیدا می‌کند.

وی در ادامه به این کارشناس آمریکایی می‌گوید: شماها (آمریکایی‌ها) هستید که در اوکراین آزمایشگاه‌های زیستی دارید. فرزند جو بایدن در انواع کسب و کارها در اوکراین سرمایه گذاری کرده است، شما در اوکراین سرمایه گذاری کردید. شما اوکراین را به سمت جنگ سوق دادید و حالا اوکراینی‌ها را تشویق می‌کنید.

مجری تلوزیون هند درباره نقش آمریکا در راه انداختن جنگ روسیه و اوکراین خطاب به این کارشناس آمریکایی گفت: رئیس جمهور شما رفت و گفت گوش بده زلنسکی! اگر میخواهی کشورت را تکه تکه کنی و بخشی‏ از آنرا به روسیه بدهی، انتخاب با خودت است. شما آمریکایی‌ها، اوکراین را به هچل انداختید. چطور جرأت می‌کنید هند را دائماً مورد سوال قرار دهید؟

مجری شبکه آرناب هند درباره اتحاد کشورهای جهان با روسیه هم می‌گوید: واقعیت این است که بر روی زمین، کشورهای بیشتر و بیشتری هستند که دارند با روسیه متحد می‌شوند، این یک واقعیت است. بگذارید واضح بگویم.  شاید این بخاطر قدرت روسیه نباشد، بلکه ممکن است به این دلیل باشد که هیچکس دیگر از آمریکا نمی‌ترسد. روزهای خوش آمریکا تمام شده است. حوزه نفوذ آمریکا دارد زیر سوال قرار می‌گیرد. کره شمالی موشک‌های قاره پیما آزمایش می‌کند. ایران دارد تحریم‌های آمریکا را شکست می‌دهد. تحریم‌های آمریکا کاملاً و مطلقاً علیه ایران شکست خوردند.

  • نویسنده : زهرا اکبری