رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه آموزش معارف اسلامی ویژه نوجوانان اردو زبان در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش آماج خبر، کمال ثریا اردکانی از برگزاری ویژه برنامه‌های معارفی برای نوجوانان دختر و پسر اردو زبان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب آموزش قرآن، احکام و عقاید و قصه های قرآنی دنبال می شود افزود: حدود ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر اردو زبان در این دوره ثبت‌نام کرده اند که پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون به آن‌ها گواهی پایان دوره تقدیم می شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دوره آموزشی معارف اسلامی با حضور اساتید اردو زبان از کشور پاکستان برگزار می شود و نوجوانانی از کشورهای پاکستان، هند و بنگلاش در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه برای دختران در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها و برای نوجوانان پسر در رواق کودک در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود ادامه داد: این دوره هر شب تا پایان ماه مبرک رمضان ادامه دارد و نوجوانان اردو زبان می‌توانند در این ویژه برنامه شرکت کنند.

ثریااردکانی افزود: علاوه بر برنامه های آموزشی معارفی در مناسبت های تولد و وفات اهل بیت و شب‌های قدر نیز برنامه های جشن و عزاداری به زبان اردو برگزار می شود.

  • نویسنده : فاطمه باقری