رییس ستاد مرکزی اعتکاف کشور با اشاره به گسترش معنویت و علاقه مردم جهان در محافل عبادی و معنوی گفت: هم‌اکنون آیین معنوی اعتکاف در بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس ستاد مرکزی اعتکاف در تشریح حضور ستاد اعتکاف در اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت اظهار کرد: در راستای رسالت ترویج اخلاق و معنویت در گستره جامعه جهانی اسلام توفیق یافت که در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت حضور پیدا کند و  با ایجاد غرفه‌ای دستاوردهای علمی و عملی اعتکاف را به میهمانان بین‌المللی این اجلاس را معرفی و  ارائه شود.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی‌رضا تکیه‌ای ضمن قدردانی از مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برای فرصت گفتگو و هم‌اندیشی با نخبگان جهان اسلام و شیعیان جهان بیان کرد: در مدت سه روز برپایی نمایشگاه بیش از ۷۰ نفر از میهمانان بین‌المللی از ۵ قاره جهان در غرفه ستاد مرکزی اعتکاف حضور بهم رساندند و اقدامات علمی و فراخوان هفتمین جشنواره بین‌المللی اعتکاف و تصویر جامعی از سنت حسنه اعتکاف را به میهمانان ارائه نماییم.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: در طول یک دهه گذشته با همکاری نهادهای بین‌المللی توفیق گسترش اعتکاف در بسیاری از کشورهای جهان فراهم‌شده و در ایام اعتکاف در بیش از ۸۰ کشور این سنت حسنه برگزار می‌شود و همچنان در حال گسترش است.

  • نویسنده : زهره آقاجانی