جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

اجازه دهیم جوانان وارد میدان عمل شوند

  پرینت
اجازه دهیم جوانان وارد میدان عمل شوند
شناسه خبر : 562 | تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ | 230 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تاکید بر ضرورت توجه به توازن میان ورزش و جوانان استان همدان، گفت: اجازه دهیم جوانان وارد میدان عمل شوند.

سردار مهدی فرجی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تبریک انتصاب ایشان و همچنین ابلاغ پیام تبریک سردار فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سردار مظاهر مجیدی، گفت: امروز اساسی‌ترین نیاز کشور و استان همدان توجه به جوانان و نقش ایشان در جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل امروز کشور در حوزه جوانان اشتغال و ازدواج است، گفت: امنیت، سلامت و معیشت همراه با وحدت و انسجام از دیگر نیازهای کشور است که در هر حوزه عزیزانی در حال جان‌فشانی هستند.

جانشین سپاه انصار الحسین استان همدان با اشاره به اینکه همه مشکلات و نارسای ها به دست جوانان حل‌شدنی است، گفت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مجموعه‌ای با توانمندی خوب است که خود می‌توانند نیاز ورزش و جوانان استان را مرتفع کنند.

وی با اشاره به شهید شمسی‌پور و بیان خاطره‌ای از ایشان، گفت: شهید شمسی‌پور فردی بود که خود را وقف ورزش و جوانان کرده بود و همواره در همه حال حتی در روزهای سخت نبرد با داعش به دنبال جمع‌کردن جوانان و نوجوان سوری و عراقی بودند.

سردار فرجی بابیان اینکه امروز باید تحمل خود را درزمینهٔ های مختلف بالا ببریم همچنان که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از آن بهره‌مند هستند، گفت: اخیراً رهبر معظم انقلاب در ستاد کرونا خود را به خاطر اشتباه دیگران مجدداً هزینه کردند ما نیز باید از این روحیه بزرگ برای پیشرفت امور و سازمان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: خوشحال هستیم که شما باهمت و تلاش خود پله‌های موفقیت را پشت سر گذاشتید و در این زمینه نه‌تنها حامی نداشتید بلکه بودن افرادی که قصد زمین زدن شمارا داشتند لذا خوشحالیم که استان همدان از ظرفیت‌هایی چون شما بهره‌مند شده است.

جانشین سپاه انصار الحسین استان همدان، گفت: آنچه توصیه می‌شود توجه به توازن میان ورزش و جوانان است چراکه اگر هرکدام رها شود کمیت ما می‌لنگد ما نیز آمادگی حمایت شمارا داریم.

  • منبع خبر : برنا
برچسب ها
اخبار مرتبط
افزایش ۵۰ میلی‌متری بارش‌های استان به نسبت سال قبل
پرداخت مطالبات موسسات، پزشکان و مراکز درمانی
 کشت قراردادی در ۱۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی همدان
انتصاب سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان
میانگین بارش ۷۲ ساعته استان، ۶۲ میلی‌متر بود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.