مدیر هدایا و نذورات حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای طرح «کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه» خبر داد و گفت: در قالب این طرح امکان مشارکت مردم با هر توان مالی در تهیه افطاری حرم مطهر فراهم شده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی مدیر هدایا و نذورات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به میزبانی حرم مطهر بانوی کرامت از زائران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مدیریت هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ماه مبارک رمضان با اجرای طرح «کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه» امکان مشارکت مردم با هر توان مالی را در افطاری حرم مطهر بانوی کرامت فراهم کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به مشارکت در افطاری حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان می‌توانند از طریق مراجعه به پرتال نذورات حرم مطهر به نشانی اینترنتی www.nazr.amfm.ir/rmz نذورات خود را به صورت آنلاین، پرداخت کنند.

مدیر هدایا و نذورات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: واریز نذورات افطاری ماه مبارک رمضان از طریق انتقال وجه به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۲۵۵۰۰۵۰۰۰ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز امکان پذیر است.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور در صورت عدم دسترسی به اینترنت علاقه‌مندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۲۵۱*۷۴۱* با تلفن همراه، نذورات خود را برای افطاری ماه مبارک رمضان به حساب حرم مطهر بانوی کرامت واریز کنند.

عبدی تصریح کرد: مبلغ افطاری گرم برای هر نفر ۳۰ هزار تومان و مبلغ افطاری ساده برای هر نفر ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است‌.

  • نویسنده : فاطمه سعادتمند