نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به ساحلی بودن شهر بوشهر احداث چندین پلاژ ویژه بانوان و مردان مطابق با استانداردهای روز ضروری است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز جمعه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در بازدید از پروژه‌های شهرداری در ساحل شهر بوشهر افزود: باید در ساخت پلاژ، با الگو گیری از پلاژها در سطح ملی و بین المللی زیر ساخت‌های استاندارد و مناسب از جمله فضای سبز، کتابخانه و محل اجرای برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود.

 

وی اظهار کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی به طور قطع موجب رشد فرهنگی می‌شود.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: بانوان بوشهری نیاز به فضا و مکان‌هایی دارند که بتوانند بدون ایجاد مشکلی از آن استفاده کنند و در این راستا این مهم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

 

صفایی ادامه داد: هر مقدار که در توسعه شهر کوشا باشیم به طور قطع آثار و برکت‌های آن برای امروز و فردا احساس می شود و نام نیکی از مسئولان و دست اندرکاران اجرای این پروژه ها در تاریخ این شهر نگاشته می‌شود.

 

امام جمعه بوشهر با تأکید بر ضرورت توسعه خدمات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهر افزود: بزرگ بینی، طراحی، استاندارد سازی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب باعث اعتلا هر کاری می‌شود.

 

صفایی بوشهری از فرمانداری، شهرداری و شورای شهر بوشهر برای توسعه شهر به خصوص افتتاح پروژه چرخ و فلک و احیا دوباره پلاژها بعد از سال‌ها تقدیر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در حوزه ساخت پلاژ باید با الگوگیری از پلاژها در سطح ملی و بین المللی، زیرساخت های استاندارد و مناسب از جمله فضای

 

امام جمعه بوشهر با تشکر از شهرداری و شورای شهر جهت اختصاص پارک بانوان بوشهر به این قشر، افزود: این کار بازخورد خوبی در سطح شهر داشته و امید می‌رود پارک‌های بیشتری مختص بانوان در سطح شهر ایجاد شود.

  • نویسنده : آیناز آقایی