به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، استاندار همدان از اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام علوم پزشکی همدان خبرداد.

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه‌ هیأت‌ امنای دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام در این استان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اختصاص داده است که سهم طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان و مجموعه درمانی یک‌هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان است.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته ادامه داد: اقدامات دولت سیزدهم در حالی انجام شده که تحریم‌ها در نهایت شدت است و جهاد تبیین برای اعلام این مسائل باید مورد توجه باشد.

استاندار همدان اظهار داشت: با وجود اینکه ایران تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار دارد اما با بهره گیری از دانش محققان در مقابله با کرونا بر دیگر کشورها پیشی گرفته است.

به گزارش ایرنا، ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در بخش های مختلف استان همدان وجود دارد که از جمله طرح های مهم نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی همدان شامل بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان، مرکز جامع سرطان همدان و بیمارستان ۹۶ تختخوابی جوراب در شهرستان ملایر است.

  • نویسنده : حسنا شیراوند
  • منبع خبر : ایرنا