رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: جستجوی دریایی و هوایی برای یافتن اثری از سه صیاد تنگستانی گمشده در خلیج فارس ادامه دارد.

حجت خسروی بیان کرد: در پی اعلام سپاه منطقه خورخان در شهرستان دیر متوجه ناپدید شدن یک فروند قایق با سه سرنشین شدیم که به قصد صیادی به دریا رفته بودند.

 

وی افزود: این قایق شنبه از روستای کری در شهرستان تنگستان خارج شده و یکشنبه حدود ساعت ۱۸ اعلام کرده بود که دچار سانحه شده است.

 

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عنوان کرد: در پی این گزارش، همه ظرفیت‌ها بسیج شد تا اثری از این قایق و سرنشینان آن پیدا شود.

 

 

وی ادامه داد: شناور ناجی ۱۸ از دیر به موقعیت اعزام شد، قایق‌های محلی و شناور‌های سپاه نیز در محل حاضر شدند و عملیات جستجو و نجات تا ساعت ۴ بامداد دیروز ادامه داشت.

 

خسروی عنوان کرد: صبح دیروز نیز بالگرد سپاه و هواپیمای فوق سبک (جایروپلین) اداره کل بنادر و دریانوردی به پرواز درآمدند، اما همه جستجو‌ها تا کنون بی‌نتیجه مانده است.

 

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه بالگرد و جایروپلین امکان پرواز در شب را ندارند، درخواست دادیم که از ظرفیت پهپادی برای شب استفاده شود.

  • نویسنده : معصومه مذکوری