یک منبع غربی مدعی شد ایران طی پیامی با واسطه به رژیم صهیونیستی، درباره بانک اهداف این رژیم که می‌تواند هدف قرار گرفته شود، هشدار داده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، بعد از هشدارهای اخیر مقامات مختلف دولتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله ریاست‌جمهوری، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ماجراجویی، منابع غربی مدعی پیام هشدارآمیز تهران به تل‌آویو شدند.

 

حساب توئیتری «اینتل اسکای» – که در زمینه تحلیل خطرات و ریسک‌های بین‌المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار ویژه بحران‌های مختلف فعالیت می‌کند – مدعی شد ایران طی پیامی با واسطه به رژیم صهیونیستی، درباره بانک اهداف این رژیم که می‌تواند هدف قرار گرفته شود، هشدار داده است.

 

اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ «ایران از طریق واسطه‌های اروپایی به اسرائیل پیام داده و تصاویر مکان‌های ذخایر تمام تسلیحات بیولوژیک، شیمیایی و اتمی این رژیم را که می‌تواند در اولین درگیری نظامی هدف قرار داده شود، ارسال کرده است».

 

جزئیات بیشتری از این خبر ادعایی هنوز منتشر نشده و مقام‌‌های تهران یا تل‌آویو نیز فعلا به آن واکنشی نشان نداده‌اند.

 

لازم به ذکر است که پیش از این، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در روز دوشنبه طی سخنراین در مراسم روز ارتش با هشدار به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند کوچک‌ترین تحرک آنها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک‌ترین حرکتی از سوی آنها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما، مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما آنها را آرام نمی‌گذارد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی بیانیه‌آی در بیانیه‌ای با محکومیت حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه را کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها دانست.

این هشدارها در واکنش به تهدیدهای پوشالی رژیم صهیونیستی طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر درباره تبعیت نکردن تل‌آویو از هرگونه توافق کشورهای غربی با تهران و احتمال انجام اقدام نظامی علیه تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بیان شده است.

  • نویسنده : زهرا قلی پور