مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با مساعدت ستاد مدیریت بحران استان بوشهر۲۰ دستگاه کانکس به مناطق زلزله هرمزگان ارسال شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر،عبدالکریم اخترشناس ظهر امروز اظهار داشت: در پی نشست مسئولان ستاد مدیریت بحران استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تصمیم این ستاد، دیروز سه شنبه ۱۴ تیرماه کانکس‌های مذکور با تعداد ۱۲ دستگاه تریلر بخش خصوصی و ماشین آلات راهداری به هرمزگان ارسال شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اضافه کرد: این کانکس‌ها به مناطق زلزله زده هرمزگان خصوصا روستای سایه خوش کانون زلزله اخیر ارسال شده و در اختیار مسئولان ستاد مدیریت بحران هرمزگان قرارگرفته است.

اخترشناس با بیان اینکه بوشهر به‌عنوان استان معین هرمزگان انتخاب شده است عنوان کرد: با موافقت استاندار محترم، بوشهر بعنوان استان معین در موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان هرمزگان انتخاب شده و ستاد مدیریت بحران و بخش حمل و نقل نیز آماده ارسال کمک‌های مردمی به این استان هستند.

اخترشناس ادامه داد: در حوادث غیرمترقبه پیشین و سیل دو سال قبل هرمزگان نیز امکانات ولجستیک راهداری استان شامل تعداد ۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۳۰ نفر نیرو به این استان اعزام و در بازسازی راه‌های تخریب شده از سیل مشارکت کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آمادگی و همکاری کامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به مردم هرمزگان خبر داد و تاکید کرد: در صورت صلاحدید مسئولان استان، بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری ستاد مدیریت بحران آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

 

 

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر