رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری به محورهای غربی و جنوبی پرهیز کرده و در صورت لزوم حتماً تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: براساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان اصفهان محورهای دامنه و سمیرم از نخستین ساعات بامداد امروز با ریزش برف همراه بوده است.

وی افزود: در محورهای اصفهان-شهرکرد، اصفهان- نایین، نطنز- بادرود، نجف آباد، شاهین‌شهر- کاشان و آزادراه شهید کاظمی نیز ریزش باران را شاهد هستیم.

زارع با هشدار در خصوص لغزنده بودن محورهای مذکور گفت: به رانندگانی که قصد تردد به این محورها را دارند توصیه می‌کنیم حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب در راننندگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری به محورهای غربی و جنوبی پرهیز کرده و در صورت لزوم حتماً تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و پیش از عزیمت به سفر از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ از باز بودن راه‌ها و مسیرهای مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان
  • منبع خبر : فارس