مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان: ۱۴۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای بازگشت زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

به گزارش آماج خبر، محمد جولانژاد گفت : تعداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه و ۲۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه برای انتقال زائران اربعین حسینی (ع) به سایر نقاط کشور و پایانه مسافربری اهواز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نرخ کرایه مصوب اتوبوس‌ها برای جا به جایی زائران در محل استقرار آن‌ها در پایانه‌های مرزی استان خوزستان نصب شده و با هرگونه تخلف در خصوص افزایش کرایه از سوی شرکت‌های مسافربری برخورد می‌شود.

جولانژاد بیان کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس زائران را از مرز چذابه به استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و شهر‌های مسیر این استان‌ها و ۱۲۰ دستگاه اتوبوس زائران را از شلمچه به استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و هرمزگان منتقل می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: علاوه بر این طبق مذاکرات صورت گرفته در صورت نیاز به ویژه در زمان اوج زائران، از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی سایر ارگان ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: زائران پس از پایان زیارت در کشور عراق و پیش از حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند تا ناوگان عمومی مورد نیاز تامین و در مرز‌ها استقرار یابد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده