۳۲ تیم و ماشین آلات راهداری از استان به منظور مدیریت بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش آماج خبر، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۲ تیم راهداری شامل ۱۶ دستگاه تویوتای هایلوکس و پیکاپ و ۱۶ دستگاه کمپرسی به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی‌های احتمالی بخش حمل ونقل مسافر هنگام برگشت زائران به سمت مرز مهران اعزام شدند.

 

مرتضی بهداروندی افزود: گشت‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مجهز به بیسیم، چراغ گردان و سایر تجهیزات به همراه ۲۳ نفر نیروی راهدار به مرز مهران اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اعزام۱۶ دستگاه کمپرسی به مهران، بیان کرد: در مجموع ۵۵ نفر نیرو با تجهیزات خود تا پایان شهریور در مهران مستقر خواهند شد.

 

بهداروندی با بیان اینکه تا پایان شهریور ۱۰ تیم راهداری در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه مستقر هستند، افزود: علاوه بر این، هشت تیم راهداری برای استقرار در سه محور ورودی استان درنظر گرفته شد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان این تیم‌ها با هدف کنترل ترافیک جاده با همکاری پلیس راه در ورودی‌های استان و محور‌های منتهی به مرز‌های استان مستقر می‌باشند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما