مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل جزو استان های پیشرو در خدمت رسانی به جامعه جوانان است، گفت: تمهیدات لازم برای ورزش در ایام کرونا اتخاذ شده و بزودی نیز زیر ساخت های مناسبی برای هیاتهای ورزشی خاص فراهم خواهد شد.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به ضرورت ایجاد زیرساخت های مناسب برای هیأت های ورزشی خاص مانند هیأت های ورزشی جانبازان و معلولین، ناشنوایان ،نابینایان و بیماران خاص اشاره کرد و گفت: حداقل ترین کار ممکن احداث سالن تخصصی ویژه برای این هیات های ورزشی است.

وی در ادامه سخنان خود به جلسات متعدد با استاندارا ردبیل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه های ورزشی و تامین زیرساخت های ورزشی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: جذب اعتبارات لازم برای احداث سالن ورزشی برای هیأت های خاص ورزشی با زیر بنایی به متراژ ۸۰۰ متر از جمله نتایج این نشست ها است.

انوشیروانی گفت: هیاتهای ورزشی نابینایان، ناشنوایان و بیماران خاص هم با توجه به اینکه از شرایط خاصی برخوردار هستند و ورزشکاران این هیاتهای ورزشی با معلولیت مواجه هستند نیاز است که توجه ویژه ای شود و برای تمرینات این ورزشکاران زمان خاصی در نظر گرفته شود تا بتوانیم سالن برای تمرینات در اختارشان قرار دهیم.

وی به دیدار با جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و سیدمجید سیدمومنی” مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و گفت: حل مشکل احداث چمن مصنوعی استادیوم ورزشی گرمی، تکمیل سالن ورزشی روستای انی علیا ، تسویه حساب بدهی‌های اداره ورزش گرمی و هیات‌های ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در هر بخش یک مورد، احداث زمین چمن مصنوعی در شهر تازه کند انگوت، بررسی بودجه برای شروع عملیات اجرایی مجموعه ورزشی سه هزار نفری شهرک ولیعصر گرمی و تعمیر و تجهیز سالن ورزشی زهرا موران از مصوبات این جلسه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات حوزه جوانان نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات جوانان در ۴ حوزه اساسی اشتغال، ازدواج، مسکن و سلامت اجتماعی است که به طور اساسی باید مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مرتفع کردن مشکلات جوانان، نیازمند مشارکت خود جوانان است، گفت: هر قدر جوانان در این موضوع ورود پیدا کنند می توانند به این مشکلات فائق آیند.

انوشیروانی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال در تمامی حوزه ها در اداره کل ورزش و جوانان از نیروهای جوان بهره بردیم، تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از یک میلیارد تومان برای ایده ها و طرح های اشتغالزایی اختصاص داده شد که در این باره از طرح ها و ایده ای جوانان حمایت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اردبیل جزو استان های پیشتاز در امور جوانان است، گفت:  ثبت نام ۸۰۰ نفر در سامانه کارا، اعطای ۱۱۰ مورد وام کرونا به باشگاه های خصوصی ، مربیان ورزشی از طریق ستاد کرونا از جمله اقدامات روز اداره کل ورزش و جوانان اردبیل است.
  • منبع خبر : سبلان ما