فرماندار اردبیل از اعمال قانون برای ۳۱۶ راننده خودرو در شهر اردبیل به دلیل رعایت نکردن محدودیت های کرونایی خبر داد.

مسعود امامی‌یگانه عصر امروز  در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان اردبیل اظهار داشت: دریک هفته قبل در راستای پیشگیری ازشیوع کرونا ۴۸ مرکز عرضه قلیان در شهرستان اردبیل پلمب شدند و فعالیت مراکز عرضه قلیان ممنوع بوده و درصورت مشاهده بازرسان مبنی برفعالیت این مراکز پلمب می شوند.

وی گفت: در روزهای گذشته که ورود خودروها باپلاک  غیربومی به اردبیل وخروج خودروها با پلاک ها غیربومی از اردبیل ممنوع شده بود برای ۳۱۶راننده خودرو که این محدودیت ها را رعایت نکرده بودند جریمه ۵۰۰ هزارتومان اعمال گردید.

فرماندار اردبیل افزود: همچنین با تذکر از ورود وخروج ۸هزار و۶۰۰خودور به مرکز استان جلوگیری شد که تلاش عوامل  انتظامی شهرستان ، پلیس راه و راهور در این زمینه قابل قدردانی است.

امامی‌یگانه ازپلمب تالار و باغ تالار در شهرستان اردبیل که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند خبرداد و  افزود : خط قرمز ما سلامت مردم است و دراین زمینه هیچ بهانه وکوتاهی قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: درطول یک هفته گذشته ۴هزار ۷۲۰ مورد بازرسی دستگاه های متولی  از اصناف ومراکز مختلف درشهرستان انجام شده که دراین زمینه ۲۰۰مورد تذکر داده شده  و۴۸ مورد نیز پلمب صورت رفته است.

فرماندار اردبیل از ۳۰مورد تذکر جدی به مطب ها در اردبیل خبرداد وگفت: نظارت وبازرسی در این حوزه نیز تشدید می شود و مطب هایی که دستور العمل های بهداشتی و وقت دهی مناسب را رعایت نکنند به دادسرای انتظامی معرفی می شوند.

امامی‌یگانه تصریح کرد:رانندگان تاکسی ها نیز موظف به زدن ماسک وارائه خدمات به افرادی که ماسک می زنند هستند .

وی افزود: تاکسی‌ها موظف به سوار کردن سه سرنشین هستند و درغیر این صورت کمیته انتظامی مربوط  معرفی می شوند.

  • منبع خبر : تسنیم