با توجه به ترافیک پرحجم در محور‌های منتهی به مرز‌های خوزستان ، محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها در محور اهواز اعمال شد.

به گزارش آماج خبر، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به ترافیک پرحجم و سنگین در محور‌های منتهی به مرز‌های استان، از اعمال محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها در محور اهواز – خرمشهر خبر داد.

 

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص آخرین وضعیت محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه اظهار کرد: در محور‌های منتهی به مرز‌ها خرمشهر یعنی محور اهواز به خرمشهر و اهواز به سوسنگرد و چذابه مشکل ترافیکی وجود ندارد؛ در این محور‌ها ترافیک روان، اما پر حجم و گاهی اوقات سنگین است.

 

وی افزود: مشکل ما در خصوص برگشت زائران است. متاسفانه چهارشنبه شب در محور هندیجان، به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو از مسیر خارج شد و موجب فوت و مصدومیت تعدادی از زائران شد.

 

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی در محور‌ها وجود ندارد رانندگان حتما به ویژه در برگشت خوب استراحت کنند و حتی الامکان در روز تردد کنند تا به سلامت به مقصد برگردند.

 

دولتشاهی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تنها در محور اهواز خرمشهر محدودیت تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها اعمال شده است تا زائران به راحتی تردد و با خیال راحت از این مسیر تردد کنند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما