نماینده عالی دولت در شهرستان اعلام کرد که شهرستان دنا از حیث اعتبارات شهرستان دوم و از حیث پروژه ها شهرستان سوم در استان است.

به گزارش آماج خبر، فرماندار دنا ظهر امروز در سخنان‌ پیش از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جهاد تبیین یعنی بیان خدمات دولت بنابراین هفته دولت  فرصت مغتنمی است تا همه دولتمردان گزارش کارکرد خود را  ارائه  نمایند.

کورش درخشان زاده در ادامه گفت : همه ما مکلف به حفظ وصیانت از آرمانهای انقلاب و پاسداری از خون شهدا هستیم. بنابراین بهترین شیوه اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت و بهترین روش به دولت را در مقطع کنونی خدمت صادقانه و بی ریا به مردم هست.

وی افزود: پیش تحویل گرفت که به حمدالله این دولت در پاسخ به مطالبات قانونی موفق عمل کرده است و تاکنون مشکلات بسیاری را مرتفع نموده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهارداشت: درهفته دولت امسال درشهرستان دنا تعداد ۶۹ پروژه عمرانی واقتصادی بااعتبار بالغ بر ۲۳۲.۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود .
درخشان زاده گفت :از این پروژه ها تعداد ۵۴پروژه افتتاحی و ۱۵پروژه کلنگ زنی هستند که اعتبارات پروژه هایی که قرار است افتتاح شوند ۱۷۲.۱میلیارد تومان و پروژه هایی که قرار است کلنگ انها بر زمین‌زده شود اعتباری بالغ بر ۶۰.۷ میلیارد تومان است .

وی گفت بیشترین تعداد پروژه در این شهرستان به دهیاری ها با ۱۷پروژه بنیاد مسکن با ۱۶پروژه و راهداری با ۱۰پروژه است.

  • نویسنده : صادق آبدار