مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان: تخلیه و بارگیری ۲۴ میلیون تن کالای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی حاصل تلاش حافظان امنیت است.

به گزارش آماج خبر، بهروز آقایی گفت: امنیت پایدار در آبراه‌های داخلی تا سواحل و بنادر خوزستان حاصل هوشیاری و توانمندی نیرو‌های یگان حفاظت بنادر استان است.

 

وی تخلیه و بارگیری ۲۴ میلیون تن کالای اساسی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی را بخشی از تلاش حافظان امنیت در این منطقه دانست و افزود: حفاظت و تأمین امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین سرمایه‌های ملی کشور در منطقه بر عهده یگان حفاظت بنادر استان است.

 

آقایی با بیان اینکه مجموعه بنادر خوزستان از حوزه‌های عملیات انتظامی برخوردار هستند، ادامه داد: به واسطه هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت شاهد نظم، امنیت و خدمات رسانی انتظامی مستمر در منطقه هستیم.

 

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان؛ ایجاد آرامش و امنیت پایدار در مجموعه بنادر استان عامل ایجاد زمینه‌ای مطلوب برای توسعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و افزایش عملکرد تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی وارداتی و صادراتی شده است.

 

این مقام مسئول زمان بهره برداری مجموعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بنادر استان متناسب با جدول زمان بندی و پیشرفت‌های فیزیکی را پیش از پایان امسال اعلام کرد: با راه اندازی این مجموعه شاهد رونق تجارت خارجی کشور و همچنین پشتیبانی از تولید داخلی خواهیم بود.

 

گفت: سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بنادر استان باعث رونق تجارت خارجی کشور و همچنین پشتیبانی از تولید داخلی خواهد شد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده