قیمت دلار صبح امروز را با نرخ ٢۵ هزار و ٧٢١ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ١٢ تومان برای فروش و با ۴٠ تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته ثبت کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل ازاقتصاد آنلاین، قیمت این اسکناس صبح امروز را با افزایش ۴٠ تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته آغاز کرد و وارد کانال ٢۶ هزار تومان شد.

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ٧٢١ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ١٢ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۶٨۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٩٧١ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۴٠ تومان را در قیمت فروش این اسکناس نشان می‌دهد.

 

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ٩٨٨ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٢٩٢ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٧۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٩٣٢ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٧۴ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٨۶٣ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٠۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ٧٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ١٩١ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٩١٠ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته، معادل ۲۸ هزار و ٢۴٠ برای فروش و ۲۷ هزار و ٩۵٩ برای خرید کاهشی قیمتی نزدیک به ۵٠ تومان را داشته است.

 

 

  • نویسنده : ماهک شریفی