دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تاکنون امدادرسانی به ۳۰ مصدوم ترافیکی در مرز شلمچه با موفقیت انجام شده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سید نادر نقیبی عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین تاکنون امدادرسانی به ۳۰ مصدوم ترافیکی در مرز شلمچه با موفقیت انجام شده است.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از ۱۲ شهریور تا امروز جمعه، ۱۸ هزار و ۹۵ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در این مدت، ۹۵ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیشترین مراجعه‌کنندگان مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مستقر در مرز شلمچه را بیماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان کرد و گفت: تنها در تاریخ ۱۷ شهریورماه تعداد پنج هزار و ۵۸۴ نفر برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده