جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳ باند سرقت مسلحانه و کشف ۱۸ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر؛ سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل ۲۰ تُن و ۷۰۰ کیلو تیرآهن در یکی از محورهای استان اصفهان موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در نهایت با اشرافیت و رصد هوشمندانه متهمان، اعضای باندی ۴ نفره که همگی دارای سابقه کیفری بودند دستگیر شدند.

 

وی از دستگیری مالخری که اقدام به خرید محموله تیرآهن از سارقان کرده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به دستگیری اعضای باند ۹ نفره که در زمینه سرقت مسلحانه خودرو، اماکن، مغازه و احشام فعالیت می‌کردند اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت معترف شدند که برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه‌های این متهمان نیز بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

سردار هاشمی فر در ادامه گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای باند ۳ نفره ای که اقدام سرقت مسلحانه از یک منزل و یک باغ کرده بودند هم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین مأموران پلیس اطلاعات استان در طرحی مشترک با همکاری مأموران پلیس اطلاعات شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون موفق شدند باند ۳ نفره ای که اقدام به قاچاق سلاح به استان می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

 

سردار هاشمی فر با بیان اینکه از این باند ۳۳ قبضه سلاح شامل ۲۳ قبضه اسلحه شکاری و ۱۰ قبضه اسلحه کلت جنگی کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

  • نویسنده : نگار اخلاقی