به گزارش آماج خبر، دکتر رضا فرضی‌زاده استاد مشاور انجمن علمی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری اولین همایش ملی تازه‌های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی خبر داد و گفت : این همایش به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و انجمن علمی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی در پاییز ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.   […]

به گزارش آماج خبر، دکتر رضا فرضی‌زاده استاد مشاور انجمن علمی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری اولین همایش ملی تازه‌های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی خبر داد و گفت : این همایش به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و انجمن علمی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی در پاییز ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد : این همایش در محورهای فیزیولوژی ورزشی کاربردی، فیزیولوژی ورزشی قلب، عروق و تنفس، فیزیولوژی محض، فیزیولوژی ورزشی بالینی، فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی و متابولیسم و تغذیه ورزشی پذیرای مقالات اندیشمندان و دانشجویان خواهد بود.

 

دکتر رضا فرضی‌زاده از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ورزشی و کارگاه‌های تخصصی فیزیولوژی ورزشی در خلال اولین همایش ملی تازه‌های پژوهش در فیزیولوژی ورزشی خبر داد و افزود : با توجه به شرایط کرونایی کشور و در صورت واکسیناسیون دانشجویان، این همایش بصورت حضوری برگزار و ثبت نام و ارسال مقالات نیز از شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

 

وی در پایان از پیگیری و زحمات پرفسور محمد نریمانی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و مجموعه بزرگ دانشگاه محقق اردبیلی قدردانی کرد.

  • نویسنده : نیما حسن زاده
  • منبع خبر : مصاحبه اختصاصی