تیم بسکتبال شیمیدر قم توانست در بازی سوم خود ازسری رقابت‌های نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، شهرداری گرگان را با نتیجه 75 بر 71 شکست دهد تا سریال دیدار‎های این دو تیم به قسمت چهارم کشیده شود.

به گزارش آماج خبر، تیم بسکتبال مردان شیمیدر قم از ساعت ۲۰ سه شنبه شب بازی سوم خود را مقابل شهرداری گرگان در مجموعه‌ورزشی آزادی تهران برگزار کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۷۵ بر ۷۱ پیروز و به صعود به مرحله نهایی امیدوار شود.

 

شاگردان مهران شاهین‌طبع کوارتر اول را با نتیجه ۱۴ بر ۲۰ با شکست پشت سر گذاشتند اما در کوارتر دوم ۲۲ بر ۱۱ و در کوارتر سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ توانستند حریف را با قاطعیت شکست دهند اما باخت در کوارتر چهارم هم نتوانست ترمز شیمیدر را در این بازی بکشد.

 

شیمیدر قم با هدایت مهران شاهین‌طبع و با ترکیب؛ رافی درغوکاسیان، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند، دوایت بایکس و آلاده آمینو مقابل تیم شهرداری گرگان با سرمربی‌گری مهران مهران حاتمی حاضر شد، از تیم شیمیدر دوایت بایکس با بدست آوردن ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن نماینده قم و در تیم مقابل پری پتی توانست ۲۷ امتیاز از این بازی کسب کند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

شاگردان شاهین‌طبع توانستند با این پیروزی امید به صعود را بین خود تزریق کنند و باید منتظر ماند تا در دیدارهای باقی‌مانده، از بین دو تیم شیمیدر قم و شهرداری گرگان چه کسی جواز صعود به مرحله فینال را بدست می‌آورد.

 

برنامه بازی‌های نماینده قم تا پایان مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

 

شیمیدر قم- شهرداری‌گرگان ۲۵ فروردین ماه ساعت۲۰

 

شیمیدر قم- شهرداری‌گرگان ۲۷ فروردین ماه ساعت۲۰

  • نویسنده : مهدی حاجیلو