رئیس ستاد دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید استان ایلام گفت: خُدام حامل پرچم متبرک رضوی به استان ایلام سفر می کنند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، محمدکریم رحیمی با بیان اینکه این سفر معنوی از ۱۵ خردادماه آغاز و تا ۲۱ خردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: خُدام حامل پرچم متبرک رضوی با حضور در ۱۲ شهرستان استان، جای جای این دیار ولایتمدار استان ایلام را با عطر رضوی معطر خواهند ساخت.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، عیادت از بیماران، حضور در ندامتگاه و دیدار با مددجویان، حضور در جشن‌های مردمی، محلی، شهرستانی و استانی، دیدار با فعالان فرهنگی و قرآنی وحضور در جشن بزرگ میلاد حضرت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) از جمله برنامه‌های چند روزه خُدام بارگاه منور رضوی در سطح استان است.

رئیس ستاد دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید استان ایلام، تصریح کرد: همه معاندان و دشمنان اهل البیت عصمت و طهارت (س) باید بدانند که عشق و ارادت مردم ایران و استان ولایتمدار ایلام به خاندان عصمت و طهارت پیوندی ناگسستنی است و هیچگاه ذره‌ای از میزان محبت و ارادت مردم به این خاندان کم نخواهد شد.

رحیمی تأکید کرد: مردم فهیم و ولایتمدار استان ایلام با استقبال کم نظیر خود از خدام بارگاه منور رضوی، پاسخ قاطعی به حامیان، سازندگان، کارگردانان، بازیگران و دست اندرکاران فیلم موهن «عنکبوت مقدس» خواهند داد و میزان عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) به نمایش خواهند گذاشت.

  • نویسنده : زهرا شهبازی