عیسی زارع‌پور بعدازظهر امروز (شنبه ۴ دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران در مورد تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت که به تازگی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح شد، گفت: اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت در مسیر تصویب است اما هنوز تصویب نهایی نشده است.   تاکنون یک […]

 

عیسی زارع‌پور بعدازظهر امروز (شنبه ۴ دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران در مورد تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت که به تازگی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح شد، گفت: اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت در مسیر تصویب است اما هنوز تصویب نهایی نشده است.

 

تاکنون یک مرحله از بررسی تعرفه‌های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طی شده و باید مراجع دیگری نیز این اصلاح تعرفه را تائید کنند.

 

شرکت مخابرات ایران باید حتماً و قطعاً تضمین‌های لازم را برای حداقل ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری در کشور به ما اعلام کند یعنی در ازای اینکه تعرفه تلفن ثابت افزایش یابد، مخابرات باید یا سیم مسی را تبدیل به فیبر نوری کند یا در نقاطی که ارتباطات وجود ندارد، پورت فیبر ارائه کند. دوستان مخابرات قول داده‌اند که یکی از این الزامات را انجام خواهند داد.

 

  • نویسنده : مانی صیادپور
  • منبع خبر : مهر