شهردار همدان ضمن اشاره به بارش بی‌نظیر برف در روزهای گذشته، از فعالیت شبانه روزی شهرداری برای پاکسازی خیابان ها خبر داد و تلاش نیروهای شهرداری را بی‌نظیر خواند.

سید مسعود حسینی در خصوص اقدامات برفروبی شب گذشته گفت: همزمان با بارش برف پاکسازی معابر اصلی و فرعی با جدیت انجام شد.

شهردار همدان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص برف‌روبی تمام معابر، عنوان داشت: بلافاصله با آغاز بارش برف، برف‌روبی معابر درجه یک، دو و سه و کوچه‌های فرعی و کم عرض انجام شد.

وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص تبدیل باران به برف اظهار داشت: از قبل ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۵۰۰ نفر نیروهای انسانی از قبل در محل‌های مورد نظر مستقر و بلافاصله با تبدیل باران به برف نیروها وارد عمل شدند.

این مقام ارشد مدیریت شهری در ادامه با بیان اینکه قسمت زیادی از عملیات پاکسازی از شب تا صبح انجام شد، افزود: در حال حاضر با توجه به روان آبها، کنترل دریچه ها و آبراه‌ها و رفع آبگرفتگی ها ادامه دارد.

سید مسعود حسینی از شهروندان خواست با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران شهرداری در اسرع وقت نسبت به پاکسازی و رفع آبگرفتگی ها اقدام کنند.

شهردار همدان افزود: لازم به ذکر است بلافاصله پس از آغاز بارش برف سنگین، از ساعت ۷ شب تا صبح مدیران شهرداری و تمام کارگران خدمات شهری با تمام وجود، توان و امکانات به میدان آمدند تا مشکلی پیش نیاید.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که بارش برف کم نظیر نتوانست بر تلاش و کار بی نظیر خادمان شهرداری چیره شود و مدیریت شهری همدان توانست وضع تردد شهروندان را به صورت عادی مدیریت نماید و فعالان در عملیات برف روبی با تمام توان معابر اصلی و فرعی را تا قبل از صبح به پایان رساندند.

  • نویسنده : حسین زرنقاب