به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: با استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان در منطقه محروم هلیلان روزانه به بیش از ۴۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف پزشکی ارائه می‌شود.

«یدالله عزیزی»، در حین بازدید و سرکشی از روند ارائه خدمت بیمارستان سیار بنیاد احسان مستقر در شهرستان هلیلان، اظهار کرد: این بیمارستان با تمام تجهیزات پزشکی از جمله دندان پزشکی، آزمایشگاه،داروخانه، بستری، چشم پزشکی، شنوایی، اطفال و داخلی در حال ارائه خدمت رایگان به مردم عزیز شهرستان هلیلان است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر پذیرش و خدمات مختلف پزشکی رایگان دریافت می‌کنند، افزود: این بیمارستان ۲۵ تخت بستری دارد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای ارائه خدمت پزشکی و درمانی این بیمارستان به مردم این منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه همکاری خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم استان وجود دارد.

عزیزی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بی منت و با تمام توان در زمینه خدمت به مناطق کم برخودار و محرومیت زدایی در استان پای کار است.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : ایسنا