مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل امور سرمایه گذاری واشتغال استانداری از کارخانه جات شن و ماسه و آسفالت شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش آماج خبر؛ کریم روزبهان مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: کارخانجات شن و ماسه تامین کننده مواد ساخت مسکن و مصالح ساختمانی هستند در همین راستا از تعدادی کارخانجات شن ، ماسه و آسفالت بازدید به عمل آمد و مشکلات آنها بررسی شد.

وی افزود: تامین ماده اولیه تامین سوخت از دغدغه های حوزه اقتصادی استانداری و حوزه صنعت معدن و تجارت بوده و برای ما بسیار مهم است.

وی بیان داشت: پس از بازدید از این کارخانجات و بررسی مشکلات آنها، مصوب گردید که این مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و رفع بشوند.

روزبهان ادامه داد: بررسی و رفع موانع کارخانجات صنعتی بویژه تأمین کنندگان مایحتاج مردم از اولویت های حوزه اقتصاد و صنعت معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم در حوزه اقتصادی صنعت معدن و تجارت کمکی به حوزه اقتصاد و اشتغال در استان داشته باشیم با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری فرمودند (مهار تورم ،رشد تولید) ما هم تمام تلاس خود را جهت تحقق شعار سال انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : آبدار
  • منبع خبر : آماج خبر کهگیلویه و بویراحمد