سید رسول موسوی نژادیان، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی از نگارخانه سروناز بازدید کرد.

به گزارش آماج خبر، روز جمعه سوم تیرماه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در مراسم گشایش نمایشگاه “یک به یک” که به نمایش نقاشی ها و تصویرسازی های کودکانه و آثار هنرجویان آقای محمدتقی جلیلی موحدی، از هنرمندان ساکن تهران که در نگارخانه سروناز شیراز برپا شده بود، حضور یافته و در این مراسم با این هنرمند و مدیر نگارخانه به گفتگو پرداخت.
جلیلی در جریان بازدید درمورد خلق این آثار چنین گفت که این آثار نتیجه جمع آوری آثار هنرجویان خود طی دوره ای ۳۵ ساله است و با بهره گیری از آنها و تکنیک کلاژ، با نگاهی متفاوت به خلق آنها پرداخته است.
موسوی نژادیان نیز با تقدیر از فعالیت های این هنرمند در جمع آوری و حمایت از هنرجویان خود و معرفی و نمایش آنها در نگارخانه های مختلف و تاکید بر ارزشمند بودن این نگاه حمایتی، از عموم علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورده، بر لزوم تعامل با کانون پرورش فکری کودکان برای فراهم آوردن شرایط بازدید کودکان و نوجوانان مرتبط با آن کانون تاکید کردند.
موسوی نژادیان ضمن بازدید از امکانات مختلف نگارخانه سروناز، از خانم هستی خالدی مدیر این نگارخانه نیز بابت حمایت و فراهم نمودن امکان برپایی این نمایشگاه تشکر کرد. و بر حمایت از برگزاری اینگونه رویدادها و هنرمندان به عنوان خالقان اصلی هنر تاکید ورزید.

  • نویسنده : حمیدرضا ملاحسینی