رییس هیات ووشو استان قم گفت: بانوان ووشوکار قم در هفته تربیت‌بدنی و ورزش کار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر ووشو زنان باشگاه‌های کشور را آغاز می‌کنند.

 

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس جواد محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: لیگ‌‌های برتر مردان و بانوان ووشو کشور در سال ۱۴۰۱ در حالی قرعه‌کشی شدند که از استان قم تیم بانوان هیات ووشو در این مسابقات به میدان خواهد رفت و لیگ زنان از اواخر مهر کار خود را رسما شروع خواهد کرد.

 

وی افزود: فدراسیون ووشو رقابت‌های امسال لیگ برتر ووشو مردان و بانوان باشگاه‌های کشور را با عنوان جام وحدت برگزار می‌کند و بعد از قرعه‌کشی مسابقات در آکادمی ملی المپیک با حضور زهرا ناطقی نایب‌رئیس امور بانوان فدراسیون، مقرر شد ۶ تیم در لیگ برتر بانوان به رقابت بپردازند،‌ بنابراین تیم بانوان قم دقیقا در هفته تربیت‌بدنی و ورزش که از ۲۶ مهر تا ۲ آبان است حضور در این رقابت‌ها را استارت می‌زند.

 

رئیس هیات ووشو استان قم با اشاره به نحوه برگزاری این لیگ، عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر مردان در دو گروه و رقابت‌های لیگ بانوان به شکل دوره‌ای برنامه‌ریزی شده تا در پایان تیم‌های برتر هر دو بخش مشخص شوند، در حالی که تیم بانوان هیات ووشو قم با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، هیات ووشو کرمانشاه، هیات خراسان‌جنوبی، هیات البرز و دانشگاه آزاد اسلامی رقابت می‌کند.

 

وی در پایان به زمان دقیق برگزاری مسابقات این فصل اشاره و بیان کرد: مسابقات دور رفت لیگ برتر مردان روزهای ۱۹ تا ۲۱ مهر و دور برگشت روزهای ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود و بانوان ووشوکار قم در دور رفت لیگ روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر و دور برگشت ۲۸ و ۲۹ آبان برابر حریفان به میدان می‌روند.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان