معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، زهرا راستگو در ظهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها، با افزایش سرعت وزش باد‌های شمالی روی دریا و در فراساحل و برخی نقاط ساحلی استان، ارتفاع موج دریا افزایش می‌یابد و خلیج فارس در ساعت‌های مواج و متلاطم است.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و روی دریا و دور از سواحل استان شمال غربی در برخی ساعت‌ها با سرعت ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

راستگو عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۲ دقیقه بامداد، مد دریا ساعت ۱۰:۲۶ و جز ردوم ساعت ۱۸:۱۸ دقیقه است.

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر