مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در این استان با شرکت ۴۶۳ نفر خبر داد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛عارفه سلیمی:۵۷۰ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان بوشهر نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد ۱۰۷ نفر غائب بودند و آزمون با شرکت ۴۶۳ نفر از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار شد.

از بین شرکت کنندگان در این آزمون نفرات نهایی پس از کسب نمره حد نصاب، قبولی در مصاحبه علمی و تاییدیه گزینش جذب و در مجموعه تامین اجتماعی استان بوشهر مشغول به کار خواهند شد.

سلیمی افزود:در این استان پذیرش نیرو در در رشته‌های کارشناسی پرستاری، کارشناس هوشبری، کارشناس اتاق عمل، کارشناس امور مالی، کارشناس مامایی، کارشناس پرتوشناسی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس پذیرش و اطللاعات و کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی با جذب ۱۰۷ نفر در دستور کار مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

این آزمون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبان الزامی بودنتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد

  • نویسنده : الهه مهرپرور