استاندار ایلام بر ضرورت برنامه ریزی مدون جهت حضور استان های معین و بهره گیری بیشتر از خدمات آن تاکید کرد و اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای پذیرش ۵ میلیون زائر در ایام اربعین پیش بینی شود.

 به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن بهرام نیا صبح امروز در نشست هماهنگی زیرساخت های اربعین استان که با حضور معاونین استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بر آمادگی همه دستگاه‌های متولی در امر زیرساخت‌های اربعین تاکید کرد و گفت: برگزاری باشکوه مراسم اربعین آبروی استان است و همه ما بایست به بهترین شکل ممکن در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم.

استاندار ایلام در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون جهت حضور استان های معین و بهره‌گیری بیشتر از خدمات آن تاکید کرد و اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای پذیرش ۵ میلیون زائر در ایام اربعین پیش بینی شود.

 بهرام نیا در ادامه بر تجهیز و تکمیل زیرساخت های اربعین تاکید کرد و گفت: این زیرساخت‌ها شامل راه‌های ارتباطی، تامین شبکه آب با جریان پایدار، تجهیزات سرمایشی، خنک سازی آب، احداث سرویس های بهداشتی، نماز خانه در مسیر اربعین، اقامتگاه جهت اسکان زائران، سایبان و … می شود که بایست با اهتمام جدی دنبال شود.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : تسنیم