بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با مشارکت مجموعه‌های دانش بنیان و خلاق در مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش آماج خبر، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : صنایع مهم استان می توانند در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با محوریت تحقق شعار سال و بمنظور نقش آفرینی شرکت‌های دانش بنیان، فن آوری‌های نوین، کسب و کار‌های محیط زیستی و مشاغل سبز و همچنین ارائه دستاورد‌های محیط زیستی دولت سیزدهم حضور داشته باشند.

محمدجواد اشرفی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تهران افزود : این دوره از نمایشگاه با حمایت و برنامه ریزی سازمان حفاظت محیط زیست در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق ملی محیط زیست و شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

وی از اطلاع رسانی به صنایع مهم استان جهت حضور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: فعالیت‌های زیادی در راستای حفاظت از محیط زیست در استان انجام شده که بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست فرصتی برای ارائه این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در ادامه افزود: در دوره‌های گذشته این نمایشگاه صنایع مهم نفت، پتروشیمی و صنایع فولاد در کنار سایر صنایع استان حضور داشته اند و با وجود اینکه استان خوزستان یک استان صنعتی است و حدود نیمی از صنایع پتروشیمی و بخش عظیمی از صنایع نفت وگاز و طرح‌های بزرگ کشاورزی در این استان وجود دارد، محیط زیست خوزستان هرساله با همکاری شرکت ها، صنایع، بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه حضور داشته و امسال نیز جهت حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و نمایش توان زیست محیطی استان در کنار اطلاع رسانی‌های اولیه، جلسه‌ای در اداره کل برگزار خواهد نمود.

وی گفت : یکی از وجوه متمایز و سیاست‌های این دوره از نمایشگاه، نگاه ویژه به شرکت‌های دانش بنیان، فن آوری‌های نوین در حوزه محیط زیست و کسب و کار‌ها و مشاغل سبز با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه توجه بیشتر برای توسعه صنایع و شرکت‌های خلاق، مجموعه‌های دانش بنیان و تولیدات ملی است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست باشعار ” محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه ” با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه سالجاری در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ شرکت‌های علاقمند به حضور برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.iranenvirofair.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۱۱۲ – ۴۲۹۱۷۱۰۱ تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده