مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: تور گردشگری و بازدیدی ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان برای عموم برگزار می‌شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، ورزشگاه نقش‌جهان، ورزشگاهی چندمنظوره با گنجایش ۷۵ هزار تماشاگر است که دومین ورزشگاه بزرگ ایران و استانداردترین ورزشگاه پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. این ورزشگاه که از سال ۱۳۷۲ به همت اداره کل ورزش و جوانان و فولاد مبارکه ساخته شده، در قراردادی ۴۵ ساله به باشگاه سپاهان واگذار شد که در دو فصل اخیر به دلیل محدودیت‌های کرونایی تنها ۳۰ درصد جایگاه تماشاچیان ورزشگاه پر شده است.

از سوی دیگر با توجه به ممنوعیت حضور تماشاچیان بانو در مسابقات لیگ برتر آقایان، تقریباً اکثر بانوان اصفهانی تاکنون پا به این ورزشگاه عظیم نگذاشته‌ و تونل معروف و نمایشگاه افتخارات سپاهان را از نزدیک ندیده‌اند.

حالا مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان خبر از برگزاری تور گردشگری این مجموعه ورزشی می‌دهد.

محمدصادق میرصالحیان اظهار کرد: تور گردشگری ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان روز پنج‌شنبه، سوم شهریورماه رأس ساعت ۱۰ صبح برای عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این تور گردشگری می‌توانند برای ثبت‌نام به وب سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به نشانی www.sepahansc.com مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره برنامه‌های این تور، توضیح داد: بازدید از ورزشگاه بزرگ‌نقش جهان، موزه افتخارات، تالار مشاهیر و تالار افتخارات فوتبال بخشی از این تور گردشگری را شامل می‌شود.

میرصالحیان خاطرنشان کرد: شرکت در تور گردشگری ورزشگاه نقش‌جهان برای عموم آزاد و هزینه آن ۵۰ هزار تومان است.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری