به گزارش آماج خبر؛ مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم در مسجد جامع شهر توحید شهرستان هلیلان استان ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام ساسان صیفورنیا سخنران این مراسم ضمن تسلیت فرار رسیدن سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: جهان اسلام در عصر حاضر وام دار امام خمینی(ره) و آرمان های والای اوست و امام است که اسلام ناب محمدی را در برابر اسلام امریکایی قرار داده است.

حجت‌الاسلام صیفورنیا افزود: امام خمینی رهبری بود که مسلمانان و مستضعفان را در مبارزه علیه ظلم و استبداد یاری کرد و جهان اسلام را حیاتی نو بخشید، او به امت اسلامی وحدت بخشید و جمع پراکنده مسلمانان را به هم پیوند زد و آنان را در برابر دنیای کفر و استکبار متحد ساخت.

وی تصریح کرد: یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌،” مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمر نشستن خواست ملت بزرگ ایران است.

فرماندار هلیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی کرد.

کورش عیوضی افزود: در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است.

  • نویسنده : زهرا شهبازی