فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول : بیست و یکمین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور از ۲۵ اسفندماه در این پایگاه راه اندازی می‌شود.

به گزارش آماج خبر، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی وحدتی در نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در این پایگاه گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با برگزاری نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در راستای نمایش توانمندی‌های نیروی هوایی الهی و روایت جانفشانی قهرمانان هشت سال جنگ تحمیلی میزبان زائرین کاروان‌های راهیان نور و همچنین میهمانان نوروزی استان خوزستان خواهیم بود.

وی در خصوص زمان بازدید و نحوه حضور بازدید کنندگان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور، از روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲ همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر و عصر‌ها از ساعت۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم ولدی در خصوص برنامه‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه در حوزه‌های توانمندی و تجهیزات نیروی هوایی، پرواز جنگنده‌ها بر فراز نمایشگاه، بازآماد و تعمیرات هواپیما و نیز بخش فرهنگی برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.

  • نویسنده : محمد خرم زاده