مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان گفت:چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان پس از وقفه ۲ ساله به دلیل شیوع کرونا، امسال با حضور ۱۶۳ ورزشکار در ۲ بخش، آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا غفرالهی گفت: چهارمین رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری، همزمان با دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) به صورت استانی و در بخش «انفرادی» در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان استان اصفهان را ترویج فعالیت‌های ورزشی سلامت محور و ارتقاء روحی و روانی عزیزان بازنشسته استان عنوان کرد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان با تاکید بر اهمیت ورزش در زندگی بازنشستگان اظهار داشت: پرداختن به ورزش در زندگی بازنشستگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ایجاد نشاط در جامعه بازنشستگی از سیاست‌های مهم صندوق بازنشستگی است.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان و تلاش ورزشکاران بازنشسته در این رویداد ورزشی، اظهار داشت: این مسابقات در بخش انفرادی با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی کارگری برگزار شد.

غفرالهی با بیان اینکه ۲۴ نفر در این مسابقات به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته برگزیده شدند گفت: نفرات برتر چهارمین جشنواره همزمان با هفدمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل و قدردانی می‌شوند.

۱۰۲ هزار و ۸۱۷ نفر مشمول صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان هستند که ۶۶ هزار و ۷۰۰ نفر (۶۵ درصد) از آن‌ها مرد و ۳۶ هزار نفر (۳۵ درصد) زن هستند.

اصفهان پس از تهران و خراسان رضوی سومین استان است که بیشترین بازنشسته کشوری را دارد و ۷ درصد از جمعیت بازنشستگان کشوری در این استان ساکن هستند.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری