معاون امور زیربنایی و عمرانی بنیاد برکت گفت:بنیاد برکت ۲۹۴ میلیارد ریال به طرح های اربعین ایلام اختصاص داده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، محمد مهجوری عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های مشارکتی زیرساخت اربعین در مرز مهران با بیان اینکه اربعین یک پروژه مذهبی، فرهنگی، اجتماعی در ایران و سطح بین‌الملل است، یادآور شد: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین یکی از وظایف ودستورالعمل‌های ستاد است که مشتاقانه آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی گفت: در سال‌های گذشته کارهای خوبی از طریق این بنیاد در مهران از جمله ایجاد یک مجموعه استراحتگاه خدماتی، رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی به صورت دائمی انجام شده است و امسال نیز برای اربعین این بنیاد به طور ۱۰۰ درصد تعهدات خود را عملی خواهد کرد.

معاون بنیاد برکت اظهار داشت: برای مشارکت در احداث و تکمیل پروژه‌های زیربنایی اعتباری بالغ بر ۲۹۴ میلیارد ریال اختصاص یافته است که در اولین فرصت این اعتبار از طریق بنیاد پرداخت خواهد شد.

مهجور ضمن اظهار رضایت از همکاری معاونت عمرانی استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به تمام تعهدات خود نسبت ستاد اربعین عمل خواهد کرد.

وی افزود: نیازمندی‌های استان ایلام در زمینه اربعین احصا شده است که بر اساس اولویت‌بندی‌ها به آنها پرداخته و رسیدگی می‌شود هرچند که ستاد فرمان اجرایی به تنهایی امکان تامین و رفع همه مشکلات را ندارد.

در این بازدید و با پیشنهاد معاونت عمرانی استانداری، بنیاد برکت در خصوص تکمیل ۱۰۰ چشمه بهداشتی در پایانه مرزی، ایجاد سایبان پاسگاه مرزی بهرام آباد (ایست و بازرسی) و تعمیر و تجهیز سوله، احداث نمازخانه و اسکان زائرین پایانه برکت تقبل کرد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی