سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ بعد از استعفایم به خاطر تماس‌های مکرر مردم و محبت‌هایی که آنها نسبت به من داشتند به تیم ملی بازگشتم.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و اسامی نهایی این تیم برای حضور در تورنمنت تایلند اظهار کرد: همانطور که از ابتدای شروع کارم اعلام کردم به دنبال جوان‌گرایی و تغییر نسل هستیم. در لیست اعلامی به بازی‌های تایلند هم دقیقا این موضوع مشخص است.

وی گفت:‌ می‌دانم تغییر نسل کار بسیار سختی است. تمام آبروی خودم در فوتسال را برای این موضوع گذاشته‌ام، چه نتیجه بگیرم چه نتیجه نگیرم. تغییر نسل سال‌هاست که در تیم ملی انجام نشده و این کار باید بالاخره روزی انجام شود که مسؤولیت این کار را پذیرفته‌ام. یکسری بازیکنان جوان را وارد تیم کردم که شاید بعضی از آنها یک تورنمنت ملی یا بین‌المللی نداشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ بالاخره تغییر نسل را باید یک نفر انجام دهد تا این رشته بتواند در آینده موفق شود. همانطور که بارها اعلام کردم هدفم در تیم ملی جام‌جهانی ۲۰۲۴ است. ۷۵ درصد تیمی که در جام‌جهانی حضور داشتند در حال حاضر در تیم ملی تغییر کرده‌اند.درست است کارم خیلی برای آماده کردن این بازیکنان سخت است اما سختی را با جان دل می‌خرم. من به دنبال این هستم که بازیکنان جوان همانطور که در لیگ سعی می‌کنند استعداد خودشان را نشان دهند در تیم ملی و در رقابت‌های بین‌المللی هم استعداد یک جوان ایرانی به نمایش گذاشته شود.نسلی که در سال ۲۰۱۶ در تیم ملی حضور داشتند نسل بسیار خوب و پرتلاشی بودند و باید از تک تک آنها قدردانی کرد. آنها روزی سرباز تیم ملی بودند و حالا باید این جوانان جای آنها را بگیرند و با تمام قدرت از نام و حیثیت ایران دفاع کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که در روز مجمع انتخابات شما از تیم ملی استعفا دادید و چه شد که مجددا برگشتید گفت: من از روز اول و از ابتدای حضورم اعلام کردم من وابسته به هیچ شخص و گروهی نیستم و همیشه در زندگی‌ام سعی کردم با راستی و صداقت حرف خود را رک بگویم. در مجمع انتخابات من به میرشاد ماجدی رأی دادم و با صراحت هم اعلام کردم که بعد از میرشاد قصد حضور در تیم ملی ندارم اما آنقدر لطف و محبت مردم نسبت به من زیاد بود که در تماسی که تاج ریاست فدراسیون فوتبال و بعضی از بزرگان با من داشتند به خاطر عشق و علاقه به فوتسال و محبت‌های مردم ایران این مسؤولیت را مجددا پذیرفتم. امیدوارم فدراسیون فوتبال هم مثل گذشته از حمایت‌های خود از تیم ملی فوتسال دریغ نکند.

  • نویسنده : محدثه بخشی