سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ امیدوارم ذوب آهن مقابل پرسپولیس تمرکز بالایی داشته باشد.

 

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشامد می‌گویم به گل‌محمدی و همکارانش و تیم پرسپولیس، گل‌محمدی زحمات زیادی برای ذوب آهن کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. در جام حذفی باید اشتباه‌ها را به حداقل برسانید و سعی کردیم تمرکز بالایی داشته باشیم و زمان زیادی نداشتیم. سه چهار روز بیشتر برای این مسابقه زمان نبود. امیدوارم تمرکز بالایی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه فرصت‌سوزی بازیکنان ذوب‌آهن شرایط را برای این تیم سخت کرده و آیا برای بازی فردا این مشکل کمتر خواهد بود یا نه، گفت: زمان زیادی برای این بازی نداشتیم تا تمرینات اختصاصی انجام بدهیم. در یکی دو روز گذشته روی این مشکل هم کار کردیم. ان‌شاءالله فردا روز خوب مهاجمان ما باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در این فصل گفت: در شروع فصل یک روند سینوسی را داشتیم برد و باخت؛ بعد روند بدی را طی کردیم و به باخت و مساوی رسیدیم اما خدا را شکر در ۴-۵ هفته گذشته روند تیم‌مان خوب شده است و از چهار بازی گذشته در لیگ هفت امتیاز کسب کردیم. تعداد گل‌های خورده‌‌مان کم شده و این نشان می‌دهد تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. امیدوارم این روند را در جام حذفی ادامه بدهیم.

وی افزود: من شرمنده هواداران هم شدم و از آنها عذرخواهی هم کردم اما اگر آنها صبور باشند و حمایت‌های‌شان را از تیم، کادر و بازیکنان همچنان ادامه دهند قول می‌دهم در دور برگشت شرایط بهتری را با ذوب‌آهن تجربه کنیم و ذوب‌آهن به روزهای خوب گذشته‌اش برمی‌گردد.

تارتار در مورد اینکه برخی از بازیکنانی که شما جذب کردید لیگ یکی هستند و آیا آنها باور قهرمانی دارند یا نه، عنوان کرد: به هر حال از این نظر با بازیکنان صحبت کرده‌ایم. ما در بازی رفت در لیگ برتر مسابقه خوبی را به نمایش گذاشتیم و چیزی کمتر از پرسپولیس نداشتیم. اگر اشتباهات فردی نبود که آن هم به خاطر جوانی یکی دو بازیکن انجام شد می‌توانستیم دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم. بازیکنانی هم که از لیگ یک به لیگ برتر آورده‌ایم اکنون آنها به شخصیت لیگ برتری رسیده‌اند و ان‌شاءالله فردا بتوانیم از شخصیت سابق باشگاه ذوب‌آهن دفاع کنیم و از این مرحله جام حذفی عبور کنیم.

وی در مورد کیفیت بد زمین و نگرانی گل‌محمدی در مورد این مسئله اظهار داشت: در شروع فصل زمین ما می‌رفت که تا شرایط بدی را پیدا کند اما باشگاه تصمیم گرفت با هزینه سنگین زمین را اصلاح کند و این اتفاق رخ داد. هرچند، چند هفته‌ای را از دست دادیم اما روند زمین روز به روز بهتر شده است. از مدیریت باشگاه هم که سخت پیگیر این مسئله بود باید تشکر کنم تا یک زمین خوب داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: جا دارد از هواداران ذوب‌آهن تشکر کنم. آنها در روزهای سخت در کنار ما بودند و ما تلاش می‌کنیم که به روزهای خوب گذشته در چند سال اخیر ذوب‌آهن برگردیم زیرا ذوب آهن در ۲ سال اخیر شرایط مناسبی نداشته است.

  • نویسنده : نگین جان نثاری
  • منبع خبر : فارس