استاندار ایلام گفت: بیش از ۷ هزار شغل در استان ایجاد شده و این رقم تا پایان سال به ۱۳ هزار می رسد که این در حالی است که تعهد اولیه استان ۶ هزار است.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، بهرام نیا استاندار ایلام ضمن قدردانی از فرماندار مهران به دلیل رتبه برتر  اشتغال استان و تلاش شبانه روزی در اربعین  گفت: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری این کنگره بزرگ فرمودند، کنگره بزرگ اربعین امسال معظم ترین و با شکوه ترین اربعین در طول تاریخ بود.

وی با اشاره به این که بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ برای استان ایلام است افزود: جهت روانکاری، تسهیل، تسریع و وحدت رویه در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال، بانک ها از جزیره ای عمل کردن اجتناب کنند و معیار فعالیت آنان دستورالعمل های بانک مرکزی باشد.

استاندار ایلام با عنوان این که جهت پایش میدانی و استمرار راستی آزمایی حوزه اشتغال استان کمیته ای تشکیل می شود گفت: بیش از ۷ هزار شغل در استان ایجاد شده و این رقم تا پایان سال به ۱۳ هزار می رسد که این در حالی است که تعهد اولیه استان ۶ هزار است.

بهرام نیا گفت: در حوزه اشتغال تا کنون ۱۴ درصد بیش از تعهد خود عمل کرده و با توجه این که تعهد اولیه اشتغال در استان ۶ هزار بوده است تا کنون طبق سامانه رصد بیش از ۷ هزار شغل ایجاد شده است.

وی افزود: مدیران باید توان دفاع از عملکرد خود در حوزه مسئولیت اجرایی داشته باشند.

بهرام نیا در پایان گفت: از مجموع ۸۷۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ تا کنون ۶۰۰ میلیارد تومان یعنی حدود ۸۰ درصد تسهیلات جذب شده و با توجه به تمدید مهلت زمان جذب تا دی ماه کل این تسهیلات جذب خواهد شد

  • نویسنده : زهرا شهبازی