رئیس جمهور در پیامی کسب مقام اول رقابت های المپیاد نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان را به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی، معلمان، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم غرورانگیز تبریک گفت.

به گزارش آماج خبر؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک کسب مقام اول رقابت های المپیاد نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با این افتخارآفرینی شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با افتخارآفرینی و کسب مقام اول رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان ۲۰۲۲ در گرجستان، شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

اینجانب با تبریک این برتری درخشان به جوانان دانش پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی، از معلمان، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم غرورانگیز تشکر می کنم و امیدوارم با لطف الهی و تلاش و مدیریت متولیان امر، در آینده منشأ خدمات علمی برای این مرز و بوم که در آن بالیده‌اند، باشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

  • نویسنده : آیناز آقایی