در همایش شبکه امامت استان بوشهر که صبح امروز با موضوع مسجد جامعه‌پرداز در مصلای بوشهر برگزار شد از برگزیدگان مهرواره اوج و مبغان برتر استان تجلیل شد.

به گزارش آماج خبر ‌؛ نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه‌پرداز با حضور ۳۰۰ روحانی و مبلغ فعال در استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش گفت: روحانیت نوری است که از پرتو این نور جامعه منور می‌شود.

 

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرز‌ها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفود می‌کند.

 

او اضافه کرد: تهاجم فرهنگی به‌دنبال مهندسی ادراکی است تا ساختار‌های فرهنگیِ هویت دینی و ملی را از بین ببرد و سرزمین هدف را تجلی افکار و حرکات خود کند.

 

قائم‌مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت هم در این همایش گفت: در طرح مسجد جامعه‌پرداز بر اساس اندیشه‌های امام و رهبری با فناوری مردمی‌سازی و حکمرانی ولایی صحبت شده تا روش مناسب امامت در سطح کلان و میانی که در جهاد تبیین آیین حکمرانی در اسلام گفته شده پیدا و اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان افزود: این طرح در سراسر کشور در حال اجرا است که در مهرواره اوج نیز ۱۰ هزار و ۵۰۰ روحانی در آن شرکت داشتند.

 

در پایان این همایش از ۱۲ روحانی برگزیده استانی مهرواره اوج با رویکرد خدمت‌رسانی اجتماعی روحانیان و ۱۰ مبلغ برتر استان تجلیل شد.

  • نویسنده : نرگس حیدری