در پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان عضو جدید شورا سوگند یاد کرد و لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و تفریغ بودجه سال 1400 شهرداری بررسی شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و به ریاست حسین اسلامی و با حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اخذ مجوز تفویض اختیار به مدیرکل حقوقی شهردار قم پس از تبادل‌نظر بین اعضای شورای شهر با اکثریت قاطع آرا تصویب شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در خلال بررسی این لایحه تاکید کرد که تفویض اختیار انجام‌شده منحصر به مدیرکل کنونی شهردار است و در آینده شورا می‌تواند رویه دیگری را دنبال کند.

در ادامه اعضای شورای شهر قم در خصوص نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات کمیسیون تخصصی شهرسازی و معماری، رأی بر اصرار به لایحه دادند.

روح‌الله امراللهی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در همین رابطه با اشاره به نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۱۰۱۵ شورای اسلامی شهر قم با موضوع قرارداد منعقد شده با یکی از شهروندان، تصریح کرد: شورای شهر در چنین توافقاتی تلاش می‌کند تا صرفه و صلاح شهروندان را موردتوجه داشته باشد.

گفتنی است در ادامه و با پیشنهاد رییس شورای شهر و با نظر موافق اعضاء، لایحه دوفوریتی در خصوص قطار شهری و همچنین تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری به‌صورت غیرعلنی موردبررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه مراسم تحلیف مجید اخوان به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

  • نویسنده : فاطمه سعادتمند