معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تخصیص دو تا شش حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آقای حمیدرضا شهرکی، از تخصیص لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: به منظور ایجاد انگیزه وتشویق مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی فعال دراین طرح دو حلقه و حداکثر تا سقف شش حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار حلقه لاستیک در سایز‌های مورد نیاز اتوبوس‌ها، با مساعدت مجموعه وزارت صمت تخصیص داده شده و در سامانه توزیع لاستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آدرس: http://tire.rmto.ir بارگذاری شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به مالکان ناوگان اتوبوسی که از مورخ هفتم شهریور با دریافت صورت وضعیت عادی در مسیر‌های اربعین مشارکت و حضور تاثیرگذار داشته اند، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش معادل دو حلقه و حداکثر تا سقف شش حلقه تخصیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالکان ناوگان اتوبوسی مذکور می‌توانند با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها در کشور و دریافت حواله مربوطه برای خرید لاستیک‌های مدنظر از مراکز توزیع تعیین شده اقدام کنند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده