فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی در مرز بین المللی مهران حاکم است،گفت: از ابتدای ماه صفر تا این لحظه بیش از ۱۷۰ هزار خودرو از مسیرهای مواصلاتی استان تردد کرده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، سردار دلاور القاصی مهر  در مرز مهران اظهار داشت: مرز مهران برای استقبال از زائران آماده ارائه خدمات است و زمینه‌های لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) فراهم است.

وی افزود: پلیس با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی جامع و حضور گسترده در محورهای مواصلاتی و پایانه‌های مرزی مهران امنیت مطلوب و مثال زدنی را برای زائران فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۷ هزار تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی ثبت شده است، گفت: همکاران ما علی‌رغم گرمای شدید هوا با بردباری و سعه صدر به زوار عزیز خدمات رسانی می‌کنند و از زائران گرامی تقاضامندیم با پلیس همکاری کنند.

وی به حضور گسترده و با اقتدار پلیس برای امنیت و خدمات رسانی در مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) افتخاری بزرگ برای مردم ایلام و نیروهای انتظامی این استان است.

سردار القاصی مهر، با بیان اینکه زوار گرامی از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در استان ایلام از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا زائران اربعین حسینی (ع) در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند. 

  • نویسنده : زهرا شهبازی